loder_img

Een moment geduld, uw verzoek wordt verwerkt.

Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Bij Jan van Veen Auto’s doen we er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening of service. In dat geval horen we dat graag – want jouw mening helpt ons om continu te verbeteren.
next.svg
back.svg

Hoe kun je een klacht bij ons indienen en wat kun je verwachten?
 

Een klacht kun je op verschillende manieren bij ons melden:
Per e-mail: info@janvanveenautos.nl
Telefonisch: 0418-673026
Via WhatsApp: 0418-673026
Of gewoon bij ons aan de balie

Vermeld bij je klacht duidelijk waar het over gaat (bijvoorbeeld een factuurnummer of kenteken), zodat we je snel kunnen helpen.

Binnen twee werkdagen ontvang je van ons een bevestiging dat we je klacht hebben ontvangen.
We onderzoeken de klacht zorgvuldig en reageren binnen 10 werkdagen met een passende oplossing.
Indien je dat wilt, ontvang je onze reactie ook schriftelijk per e-mail.

Wat als we er samen niet uitkomen?

In de meeste gevallen komen we er samen uit. Mocht dat onverhoopt niet lukken, dan kun je de klacht voorleggen aan:

  • BOVAG Bemiddeling

  • Of de onafhankelijke Geschillencommissie (SGC)

Beide partijen zorgen voor een eerlijke en deskundige behandeling van je klacht.


Heb je een klacht of opmerking? Laat het ons weten. Samen komen we tot een oplossing.

pin.svg
CONTACT

Jan van Veen Auto's
Zijlstraat 3, 5305 EE Zuilichem

clock.svg
OPENINGSTIJDEN
Maandag: 08:00 – 20:30 uur
Dinsdag: 08:00 – 18:00 uur
Woensdag: 08:00 – 18:00 uur
Donderdag: 08:00 – 20:30 uur
Vrijdag: 08:00 – 17:00 uur
Zaterdag: 09:00 – 17:00 uur
Zondag: Gesloten

Stel hieronder uw vraag

Morgen Internet - Zorgeloos website